Misja i wizja

Stabilna pozycja rynkowa GOBARTO S.A. to przede wszystkim efekt konsekwencji w budowie grupy wzajemnie uzupełniających się firm, pielęgnowania długoletnich partnerskich relacji z partnerami biznesowymi oraz rozsądnej polityki zarządzania inwestycji w rozwój mocy produkcyjnych. Plan rozwoju zakłada zarówno rozwój organiczny spółek, jak i zwiększenie skali działania Grupy poprzez przejęcia firmy o uzupełniających kompetencjach. Celem tej strategii jest umocnienie pozycji lidera polskiego rynku mięsnego oraz wzmocnienie pozycji na rynku międzynarodowym.

W wymiarze krajowym, w związku ze stałym rozwojem technologicznym zakładu i poszerzaniem możliwości produkcyjnych, nasze cele to praca nad rozszerzeniem bazy dostawców żywca oraz wzmacnianie i rozwój relacji z dotychczasowymi hodowcami. Ważnym elementem jest też utrzymywanie korzystnych marż na produktach oraz rozwój segmentów produkcyjnego i dystrybucyjnego.

 

W relacjach zagranicznych, GOBARTO S.A. nieustannie prowadzi poszukiwania kolejnych partnerów handlowych i rynków zbytu. Priorytetem jest rozszerzenie obecności produktów w Azji i wzmacnianie długoletnich relacji handlowych na Starym Kontynencie.